دستان پدر به خون دخترش آلوده شد..

متاسفانه این اتفاق در گرگان رخ داده....

پدری سنگدل که صبح روز گذشته دختر 17 ساله خود را به طرز فجیعی به قتل رساند دستگیر  شد و پرونده این جنایت در دستور رسیدگی قرار گرفت.بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آق قلا در خصوص تشریح این جنایت اظهار داشت: در حالیکه در حال تحقیق و بررسی قتل دو شب گذشته بودم از سوی مراجع انتظامی خبر رسید دختری 17 ساله ساعت هشت صبح روز گذشته 23 شهریور در روستای انقلاب  از توابع شهرستان آق قلا در شمال استان گلستان بدست پدرش به قتل رسید.

علی عزیزپور  ادامه داد:  بعد از شنیدن این خبر بلافاصله با مامورین در محل جنایت حاضر شدیم و پس از بررسی ها مشخص شد، مقتول دختری 17 ساله بنام ریحانه است  که به طرز فجیعی با ضربات قوطی آهنی بلوک زنی توسط پدرش به قتل رسید.

وی تصریح کرد: متهم به قتل بلافاصله دستگیر و در تشریح ماجرا بیان داشت:  مدتهاست با همسرم اختلاف دارم و همسرم مدتی است  خانه را ترک کرده و در منزل پدرش بسر می برد و فرزندانم هر کدام پیش اقوام و بستگان زندگی می کنند، دخترم ریحانه پیش عموی خودش که  زن عمویش خاله اش هم می شد زندگی می کرد.

وی ادامه داد:  اخیراً که اوضاع خانواده خود را بسیار نابسامان حس کردم، روز حادثه به منزل برادرم رفتم و از دخترم خواستم به خانه برگردد ، ولی وقتی با مخالفت وی با این موضوع روبرو شدم، با قوطی آهنی که در دست داشتم چندین ضربه به سرش زدم و دختر پاک و معصوم خودم را به قتل رساندم.

اینم بگم دختره خیلی خوشکل بود....تک دخترم بوده



نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت15:26---3 مهر 1389
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری و منم دنبال یه همچین وبلاگ هایی برای تبادل لینک می گردم اگه موافقی یه سر بزن

سيد علي ميرآئيز
ساعت14:34---3 مهر 1389
سلام
مرسي
من خوشوقتم كه با يه حيدرآبادي بيشتر آشنا ميشم.
شايد شما فاميل ما باشين!!!
به هر حال خوشحال شدم
اميدوارم بتونيم به هم و به حيدراباد و به گرگان و استانمون كمك كنيم.
موفق باشيد
به اميد ديدار


سيد علي ميرآئيز
ساعت3:10---3 مهر 1389
سلام
حال شما
ممنونم بهم سر زدين
حتما لينكتون ميكنم
در ضمن اگه ممكنه بگين با كيا دوست هستين شايد فاميلم باشن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 2 مهر 1389برچسب:, | 21:12 | نویسنده : senator |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس